Saturday 17 March 2007

Ε οχι ρε #*#*@()&_)@(#

Αυτο που συμβαινει, λοιπον, ειναι απιστευτο.

1) Για καποιο λογο δεν ξερω που θα μεινω του χρονου.
2) Για καποιο λογο δεν ξερω τι θα σπουδασω του χρονου -ω ναι εχουμε και τετοια issues-
3) Ειμαι Α Ρ Ρ Ω Σ Τ Η
4) Παρολο που ειμαι αρρωστη, χθες πηγα στην παμπ και ξεσκιστηκα στα πα'ι'ντς -στελλα- και τωρα αισθανομαι σκατα.
5) Ειχε ΚΑΘΕ μερα ΗΛΙΟ και ΖΕΣΤΗ και σημερα που κανονισα να παω στο παρκο για να παιξω φριζμπι εχει ΣΥΝΝΕΦΙΑ και ΚΡΥΟ
6) Για καποιο λογο παλι αποφασισα να μην γυρισω Θεσσαλονικη για το Πασχα και επειδη ΟΛΟΙ οι ΅Λονδρεζοι΅ που ξερω θα πανε σπιτια τους, εγω θα μεινω εδω ΜΟΝΗ μου για 3 εβδομαδες. JOY
7) Η Εβελινα και η Αναστασια βρισκονται αυτη τη στιγμη στη Νεα Υορκη και κανουν MUN. ΟΧΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ, Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗΗΗΗΗΗ ; ; ; ; ; ; ; ;

Κονκλουζιον #1 : Η ζωη ειναι τζι-τι-πι
Κονκλουζιον #2: Η Ανια ειναι ατυχη
Κονκλουζιον #3: Οταν θελεις κατι ολος ο κοσμος συνωμοτει εναντιον σου. Αντιγραφη απο το κοσμο της Σοφιας -μονο που ο Κοελο λεει το ακριβως αντιθετο :@ -
Κονκλουζιον #4: Ποτε μην πιστευεις αυτα που γραφουν τα βιβλια.
Κονκλουζιον #5: Ειναι προφ οτι εκλεψα τα "κονκλουζιονς" απο τον χαπι

No comments: