Friday 30 March 2007

To pastitsio

To simerino mou post einai afierwmeno sto pastitsio mu.
Eftiaxa ena pastitsio, ola ta lefta.
Vevaia o kimas einai aparadektos alla ti na perimenei kaneis apo to asda.
Ponaei to stomahi mou re gamwto kai den boro na faw. kai to ehw ekei na me koitaei kai na me koitaei kai na me koitaei kai na me koitaei. Kai egw ponawwww apo tis polles pizzes pou efaga.
edaxi eipa psemmata. den tha pw mono gia to pastitsio.
einai paraskeui 8:10 to vrady kai variemai. eida ta persina themata exetasewn kai frikara. ama einai paromoia, tha apotyhw snif, klaps, lygm kai ta shetika. prepei na simazepsw epitelous kai to dwmatio mou. varethika na zw se ena ahouri, alla apo tin alli na mou peis ehw tosa pragmata pou den hwrane pouthena. ax ti wraia simera girise o diplanos mou. kai apofasise na katapiastei me tii musiki tu kai prokalei ihoripansi o ilithios. ta kaimena ta autia mou k to kefalaki mou. doup doup doup. ai re vrwmoaggloi.
koitaw to sex and the city shoebox me ena poly lagno vlemma. les na paratisw ta vivlia mou gia to sex and the city???
ax gee, skura ta pragmata.

*



Captain America, I command you to WANK
(opoios den xerei ti simainei wank hanei to asteio tis ypothesis)

*

Diavasa ena poly wraio comic. Legetai Maus. Apoteleitai apo dyo vivlia, an kai egw iha to "the complete maus" pou ta symperilamvanei kai ta dyo. Ehei na kanei me to olokautwma kai einai para poly endiaferon kathws einai alithini istoria. einai poly siginitiko kai ehei kerdisei kai pulitzer.



Auta loipon. Paw na sigirisw to dwmatio mou kai na dw singles. To diavasma anavaletai gia akomi mia fora.

No comments: